اس ام اس سرکاري (2)مهرماه90
عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفايل
موضوعات
اس ام اس
عاشقانه
مناسبتي
حکيمانه
سرکاري
طنز،خنده دار،باحال
اشعار
اشعارکلاسيک
اشعارنو
کتابخانه
مذهبي
تاريخي
شعر
علمي
طنز
مطالب طنز
تصاويرطنز
دانلود
نرم افزارمذهبي
نرم افزارکاربردي
بازي و نرم افزارموبايل
مداحي
کليپ تصويري
کليپ صوتي
بازي رايانه اي
عکس
منظره
تاريخي
پوستر
سه بعدي
حيوانات
جالب و ديدني
سرگرمي
مطالب جالب و خواندني
ضرب المثل
تست هوش،معما،چيستان
تست هاي روانشناسي
اضافات

طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبليغات

اس ام اس سرکاري (2)مهرماه90

سوزن عشقت خورد به تیوپ قلبم گفت: پیسسسسسسسسسس ولی بازم مهم نیسسسسسسسسس...

*************************************

ضد حال یعنی که دستت رو بکنی تو دماغت بعد ببری زیر میز بعد دستت بخوره به محتویات دیروز..!

*************************************

بهترین نوع پاسخ به هر سوال? پاسخی است که مثل مینی ژوپ باشد!!! آنقدر بلند که همه مطلب را بپوشاند! و آنقدر کوتاه که جذابیت موضوع حفظ شود

*************************************

زندگي مثل يه بسته آدامس مي‌مونه. هنوز نفهميدم چرا !

*************************************

زندگی گرامی تر از آن است که به خصومت بگذرد
بیا کارت شارژهایمان را تقسیم کنیم!

*************************************

بدجورى تو دلم نشستى،پاشو درست بشين..

*************************************

نیروی انتظامی اعلام کرد هر دختری با مانتوی کوتاه، موی بلند، ناخن ذراز،واه واه واه، نه  فلفلی نه قلقلی نه مرغ زرد کاکلی، هیچکی باهاش رفیق نشه..!!

*************************************

من که هر وقت حس درس خوندن بهم دست میده.
.
.
.
5
دقیقه دراز میکشم تا برطرف بشه..!

*************************************

اگهي ازدواج: خانومي هستم تحصيل کرده،زيبا،با موهاي مشکي و بلند،چشم هاي مشکي،اندامي مناسب و سکسي،کمري باريک،کاملا معاشرتي،داراي اپارتمان و ماشين اخرين مدل و با وضع مالي عالي،که حاضر به ازدواج با هيچ مردي نيستم....فقط اگهي دادم دلتون بسوزه

*************************************

راستشو بگو تاحالا چند تا دل دزدیدی؟ باور کن به کسی نمیگم ، آخه پلیس دنبال یه دزده که ویترین جیگرفروشی رو خالی کرده..

*************************************

تو کز محنت دیگران بی غمی.
.
.
.
راز موفقیتتون چی بوده؟

*************************************

میدونی فرق سوزن با کاه چیه ؟
همیشه که جواب این زیر نیست ...یه بار مغز خودتو به کار بنداز..

*************************************

از آسمون پيغام رسيد كه خدا يكى از فرشته هاشو گم كرده؛ خيالت راحت باشه، من تو رو لو نميدم كه منو از اون بالا دزديدى..

*************************************

سلام ببخشید مزاحم شدم ... اشتباه مزاحم شدم .. کاش مزاحم نمیشدم ... بد موقع مزاحم شدم نه؟ خیلی بد شد دوباره مزاحم نمیشم میخواستم یه جیزی بگم اگه طاقتش رو داری میخواستم بگم ببخشید مزاحم شدم.

*************************************

یه روز ستاره ی آرزوها از آسمون اومد بهم گفت:  یه آرزو کن! من تو رو ازش خواستم، اون هم گفت: محاله! گفتم: چرا؟ گفت: آخه من تو کار جنس بنجول نیستم..

*************************************

عرعرعرعر! به من میگن خر! یه عمره که خر هستم، همیشه باربر هستم! خر که میگن من هستم، گوشی موبایل به دستم! در حال خواندن هستم!

*************************************

میدونی زندگی مخفف چیه؟!
ز: زاویه نگاه تو
ن: نوای کلام تو
د: درگاه ابروی تو
گ:گیسوی پریشان تو
ی: یارو سرکاری

*************************************

برای اینکه زیباترین داماد سال شوید
.
.
.
.
اعتماد به نفست منو کشته، فکر میکنی زن گیرت بیاد که دوماد شی !؟!

*************************************

کمبود محبت شدید: نون هم نشدیم یکی از رو زمین برداره بوسمون کنه!!

*************************************

اون چه لذتیه که با درد، آه، جیغ و داد همراه است ؟!
حدس شما محترم! ولی اون لذت شهادته !

*************************************

اون چیه که اولش "ک" داره ، آخرش "ر" داره ، اگه زیرش بخوابی حال میده؟
بله حدس شما درسته اون کولره !!

*************************************

تا 3 بشمار طاووس میشی
1
2
3
طاووس نشدی خر که شدی

*************************************

هدیه من به شما 1 عدد کارت شارژ:
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
اگه میتونی خراش بده !
*************************************

با انتخاب گذینه ی مورد نظر برنده جایزه ای از طرف ما شوید:
1.
دوست دارم دوستم بشی
2.
دوست داری دوستت بشم
3.
دوست داری دوستم بشی
4.
دوست دارم دوستت بشم

*************************************

یه خره عکس خودشو توی آب میبینه ، میگه چقدر شبیه اونی ام که داره این اس ام اس رو میخونه!
*************************************

3-2=1 قلب همیشه برات میتپه
1+1=2
چشم همیشه منتظرته
3+4=7
روزه که دلتنگتم
5+7=12
ماهه که از خدا میخوامت
6+8=14
ثانیه هست که سرکاری!!!
*************************************

زن ایده آل را میتوان در هر گوشه زمین پیدا کرد

.

.

بيخود نگرد زمين گرده گوشه نداره آفرید که گوشه نداشته باشد..!!

*************************************

شرکت پگاه اعلام کرد هر پسری دل دختری رو بشکنه شیرمو حلالش نمیکنم..

*************************************

بابام تهدید کرده میخاد بره اداره آب پرینت بگیره ببینه کدوم پدرسوخته ای زیاد میره دستشویی!!

*************************************

فروش الاغ مدل بالا: تیپ قاطر، سم اسپرت، دارای کارت یونجه، پالان چرم، با بوق عرعربلبلی، طوسی متالیک،محصول غضنفرآباد،رقابتي با ایران خررو..

*************************************

هشت بار بگو ساندویچ و برای هشت نفر ارسال کن ، شب خواب پیتزا میبینی.. نخند!!.. یه نفر کوتاهی کرد خواب اشکنه دید..!!

*************************************

ببخشید بیدارت کردم، چند وقته این معمای گیج کننده مثل خوره به جونم افتاده که اگه به صبحانه میگیم صبحونه و به هندوانه میگیم هندونه، پس چرا به پروانه نمیگیم پروونه؟!!


نظرات شما عزیزان:

رحمتعلي
ساعت1:42---1 آبان 1390
خوب وبلاگانده اي اي بلا(اوسا)!روزات دراز-قطعي هايت بي شمار-تلفن هايت بي نهايت همراه با فلوشيت باد.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[+] نوشته شده توسط نيک انديش در جمعه 8 مهر 1390برچسب:اس ام اس,اس ام اس جديد,اس ام اس باحال مهرماه,اس ام اس بامزه مهرماه,اس ام اس سرکاري مهرماه90,طنز,مطالب طنز,اس ام اس مهرماه,اس ام اس جديدمهر90,اس ام اس باحال مهر,اس ام اس بامزه مهر,اس ام اس سرکاري مهر90,طنزمهر90, در ساعت 3:8 | |

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
آخرين مطالب
آرشيو
تير 1391
خرداد 1391
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390
خرداد 1390
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سايت :
نيک انديش
لينكستان
چت روم | اول چت | ققنوس چت | باران چت | الکسا چت | ناز چت
مطالب جالب و خواندنی
(16+)عکس ادم خوارها(واقعی)
بروزترین سایت سرگرمی وخبر
░▓ llıllı► the best site of music ►llıllı ▓▒
خواندنيهامفيدترين وبلاگ
دنیای فضای سبز
آدمک
تقديريک فرشته
انتظارفرج
دانلود جدید ترین آهنگها
انتظارسبز
وبلاگ تخصصی علوم پزشکی
لبخند
عـکس و ... همه چی دارم
بازیگر20
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نمکدون(طنزوسرگرمي) و آدرس niksms.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب هاي نازترين

بهترين سرويس وبلاگ دهي

وبلاگ دهي LoxBlog.Com


لينكدوني

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , niksms.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com